tel. 721347531
Nalepovací tabuli lze snadno nalepit na stěnu, děti na ni mohou kreslit,...
dobírka + 20 Kč
Zpětná zásilka/vratka: 57 Kč
dobírka + 20 Kč
WEDO na adresu: 30 - 70 Kč podle hodnoty objednávky
dobírka + 30 Kč
Doprava a dobírka zdarma od 1490 Kč
V případě objednávky zboží od různých dodavatelů vám může být zboží zasláno ve více zásilkách a doprava navýšena o 50 Kč.
Doprava zdarma na adresu od objednávky zboží v hodnotě nad 1490 Kč.
Abychom mohli udržet nízké ceny dopravy, balíme zboží do použitých obalů.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
V případě odmítnutí převzetí/nevyzvednutí zboží kupujícím je prodávající povinen vrátit kupujícímu zaplacenou částku za zboží. Prodávající má právo naúčtovat kupujícímu náklady na dopravu ve výši dvojnásobku skutečných nákladů na doručení.
DODÁNÍ: Doba dodání činí u GLS/PPL 1-2 pracovní dny, u Zásilkovny, Pošty/Balíkovny a WEDO cca 3-5 pracovních dnů.
Pokud máte zájem zakoupit větší množství produktů než lze objednat, kontaktujte nás prosím emailem a my vám sdělíme možnosti a dostupnost.
MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY JE 200 Kč
DOPORUČENÍ
1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí.
Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození.
2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.
3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.
4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.
Měli byste se přihlásit k zákaznickému účtu
Přihlásit senebo
Zaregistrovat se